معلومات المناقصة

توفير الخدمات المخبرية

رقم المناقصة: 1025/2024/BTB (T76563 (48))

رقم مرجع الجهة المتصرفة: T76563 (48)

وصف المناقصة

شركة بابكو للتكرير طرح مناقصة لنطاق العمل لتوفير خدمات الدعم المختبري والتي تشمل أنشطة الصيانة البسيطة العامة وإدارة العينات الزجاجية بما في ذلك خدمات الغسيل والتسليم إلى المصنع لفترة اتفاقية المحدودة

الجهة المتصرفة
شركة بابكو للتكرير
التصنيف/القطاع
General
داخلي/خارجي
External
Invitation Method
Public (LOCAL GCC)
الضمان الابتدائي
BD 1000
صلاحية العطاء/صلاحية الضمان الابتدائي (أيام)
180 days
رسوم المناقصة
BD 50
مدة العقد
5 Year
هل ممكن تقديم اكثر من خيار؟
No
تاريخ النشر
Saturday, 28 December 2024
قبل الشراء
Saturday, 01 February 2025
تاريخ الإغلاق
Sunday, 09 February 2025
موعد الافتتاح
Monday, 10 February 2025

ملاحظات إضافية

Tender Title:

PROVIDE LABORATORY SERVICES

توفير الخدمات المخبرية 

Tender description:

BAPCO REFINING IS FLOATING A TENDER FOR THE SCOPE OF WORK TO PROVIDE LABORATORY SUPPORT SERVICES TO INCLUDE GENERAL MINOR MAINTENANCE ACTIVITIES AND SAMPLE BOTTLE MANAGEMENT INCLUDING THE WASHING AND DELIVERY TO PLANT

شركة بابكو للتكرير طرح مناقصة لنطاق العمل لتوفير خدمات الدعم المختبري والتي تشمل أنشطة الصيانة البسيطة العامة وإدارة العينات الزجاجية بما في ذلك خدمات الغسيل والتسليم إلى المصنع لفترة اتفاقية المحدودة,

MANDATORY CRITERIA MANDATORY PASS/FAIL CRITERIA The Bidder or Bidder's agent must provide the following details with documentary evidence. Only bids meeting all Mandatory Criteria will proceed to technical and commercial evaluation.

1.1 Manpower:

The Bidder shall provide documentary evidence of their proposed manpower demonstrating that they have a minimum of 5 years’ experience.

1.2 Experience:

The Bidder, along with any JV partners or subcontractors, must have a minimum of 5 years of experience in similar or equivalent projects within the Oil, Gas, and Petrochemical Industry. Bidders must provide evidence and complete Appendix 1.

1.3 Occupation Health and Safety:

The Bidder shall have an Occupational Health & Safety Management system compliant with ISO 45001 or in the process of certification/revalidation. Copy of ISO 45001 certificate or their existing system documentation is to be submitted. Additionally, provide copy their Safety officer NEBOSH certificate in International General Certificate in Occupational Health and Safety.

1.4 Quality Management System:

The Bidder shall have an established Quality Management System compliant with ISO 9001-2015 or in the process of certification/revalidation. Bidder shall submit a copy of ISO 9001 certificate, or their existing system documentation is to be submitted.

1.5 Financial Soundness:

The Bidder must submit "Audited Financial Reports" for the past three financial years. Bapco will assess financial soundness using the attached Financial Evaluation Matrix. Failure to meet the minimum threshold of 50% will result in disqualification. Reports with a qualified opinion will not be evaluated.

1.6 Special requirement:

1.6.1 The operation and maintenance (preventative and corrective) for Three nos. Niagara Systems Series 100: Model 56 cabinet style bottle washers in accordance with the manufacturer’s recommendations. This shall include supplying and maintaining the required chemicals and consumables to always ensure safe and efficient operation to maintain the required level of clean sample bottles.

1.6.2 The vendor commits to providing all PPE required to their personnel. The PPE used in the Laboratory must comply with the latest version of the Bapco Refining Personal Protective Equipment (PPE) Booklet.

The minimum basic requirements for PPE to work in the laboratory testing areas are as follows.

• Fire Retardant Clothing (FRC) with long sleeves

• Safety glasses.

•Safety shoes.

1.6.3 All personnel provided shall be able to read and communicate in English.

1.6.4 The vendor shall provide a suitable vehicle (pick-up) for the delivery and dispatch.

1.6.5 All personnel provided by the vendor shall have a valid Bahrain driving license.

1.6.6 The vendor commits to provide sufficient materials to ensure that the service they provide does not face any disruptions.

1.6.7 The vendor commits to provide 4 attendants per day. (With the ability to cover holiday and sickness).

1.6.8 The vendor commits to provide 1 driver per day. (With the ability to cover holiday and sickness).

1.6.9 The vendor commits to provide materials required at cost (plus fixed percentage

كيفية المشاركة؟

  • على الراغبين في المشاركة في هذه المناقصة، ممن تتوافر فيهم الكفاءة اللازمة، شراء وثائق المناقصة إلكترونياً من خلال نظام المناقصات الإلكتروني التابع لمجلس المناقصات والمزايدات https://etendering.tenderboard.gov.bh وذلك اعتباراً من Saturday, 28 December 2024.
  • على مقدمي العطاءات إرفاق مبلغ الضمان الابتدائي المشار إليه أعلاه أو بنسبة 1% من قيمة العطاء، أيهما أقل، وفي جميع الأحوال يجب ألا تقل قيمة الضمان الابتدائي عن 100 دينار بحريني. (باستثناء المناقصات على مظروفين)
  • للمناقصات على مظروفين، على مقدمي العطاءات إرفاق مبلغ الضمان الابتدائي المشار إليه أعلاه.
  • يتم تقديم الضمان الابتدائي على شكل شيك مصدق أو خطاب ضمان بنكي أو بوليصة تأمين من إحدى المؤسسات المالية المحلية أو نقداً (أو حسب ما هو منصوص عليه في وثائق المناقصة) على ان يكون ساري المفعول طوال المدة المنصوص عليها أعلاه.
  • مكان إيداع العطاءات: في المكان المحدد في وثائق المناقصة.
  • تخضع هذه المناقصة لأحكام المرسوم بقانون رقم (36) لسنة 2002 بشأن تنظيم المناقصات والمزايدات والمشتريات والمبيعات الحكومية، وتعديلاته، ولائحته التنفيذية الصادرة بالمرسوم رقم (37) لسنة 2002.
  • كما يجب مراعاة الشروط التالية:
    • أن ترفق نسخة صالحة السريان من شهادة السجل التجاري على أن تكون مشتملة على نشاط موضوع المناقصة ضمن أنشطتها.
    • أن ترفق نسخة صالحة السريان من شهادة صادرة من وزارة العمل لإثبات نسبة البحرنة
  • يعتبر هذا الإعلان مكملاً لوثائق المناقصة وفي حال وجود أي اختلاف ما بين الإعلان ووثائق المناقصة، فيجب الاعتداد بما جاء في وثائق المناقصة.
  • تعطى المؤسسات بالغة الصغر والصغيرة والمتوسطة أفضليه بنسبة 10% في مرحلة التقييم المالي، على أن تقدم هذه المؤسسات ضمن عطاءاتها المقدمة للمناقصة (شهادة تصنيف المؤسسات الصغيرة والمتوسطة) الصادرة من وزارة الصناعة والتجارة والسياحة، والتي يمكن الحصول عليها باستخدام الرابط: https://www.moic.gov.bh/en/eServices/sme
  • يجب على الموردين غير المسجلين في نظام المناقصات الإلكتروني بمجلس المناقصات والمزايدات، التسجيل من خلال الرابط الإلكتروني أدناه، وللمساعدة يرجى التواصل مع المعنيين بمجلس المناقصات والمزايدات عبر البريد الإلكتروني helpdesk@tenderboard.gov.bh أو الاتصال على الرقم +97317566617.
  • تسجيل الموردين

الاستفسارات

للاستعلام عن تفاصيل المناقصة يرجى الاتصال على:

شركة بابكو للتكرير
  17704040