معلومات المناقصة

توفير خدمة وصيانة أنظمة الاتصالات

رقم المناقصة: 793/2024/BTB (TP-1211-2024)

رقم مرجع الجهة المتصرفة: TP-1211-2024

وصف المناقصة

تمتلك شركة بابكو للاستكشاف والانتاج نظام اتصالات قائم للألياف البصرية والشبكة اللاسلكية داخل وخارج ميدان البحرين لتوفير الاتصال بين المرافق البعيدة والعملاء وحاليا ما يقرب من 250 منشأة رئيسية و 700 بئر متصلة من خلال هذه الشبكات وتتطلب الشبكات الخدمة والصيانة والإصلاح والترقيات للسماح باستمرارية الأعمال مع الحد الأدنى من الانقطاع والإصلاح السريع للأعطال.

الجهة المتصرفة
بابكو للاستكشاف والانتاج ذ.م.م
التصنيف/القطاع
General
داخلي/خارجي
External
الضمان الابتدائي
BD 5000
صلاحية العطاء/صلاحية الضمان الابتدائي(أيام)
180 days
رسوم المناقصة
BD 100
مدة العقد
3 Year
هل ممكن تقديم اكثر من خيار؟
No
تاريخ النشر
Tuesday, 01 October 2024
قبل الشراء
Saturday, 26 October 2024
تاريخ الإغلاق
Wednesday, 20 November 2024
موعد الافتتاح
Thursday, 21 November 2024

ملاحظات إضافية

1.1.  Bidder shall have at least five (5) years of work experience in Telecom, Radio / Wireless, ICT, AV and Security industry within an oil and gas environment or have a comparable experience in a similar industrial environment for the Management and Implementation of Program, Emergency, Support, fault diagnostics and repair.  Maintenance of Telecom, Radio / Wireless, ICT, AV and Security Systems.

1.2.  Bidder shall submit three (3) examples of similar projects of technical content, equipment, equal size complexity and commercial value which they have conducted in the last 5 years in an oil and gas environment or similar industrial environment.

1.3.  Bidder shall submit examples of current documentation related to projects of similar technical content, size and complexity such as (but not limited to ) How to manage such projects: manpower management ( to include but not limited to qualification / certification register and training matrix ), schedules to include ( but not limited to ) work breakdown schedule, calibration schedule, tool inspection, calibration and renewal program.

1.4.  Bidder is required to have on staff, certified personnel holding a current and valid certificate, who shall be dedicated to the project ie- PMP, PRINCE2, APM, CTPM, RTPM, et-al.

1.5.  Bidder is required to have on staff and shall submit CV's which shall demonstrate experience and training qualifications / certification credentials (Layer 1 / physical layer technician with experience in critical Telecom, Radio / Wireless, ICT, AV and Security Systems operational environment with not less than five (5) years’ experience and above personnel with certification).  All CV's shall be in the same, uniformal format, or shall be rejected.

1.6.  Bidder is required to have on staff, experienced personnel capable of identifying and escalating for resolution Layer 2 issues. All CV's shall be in the same, uniformal format, or shall be rejected.

1.7.  Bidder can provide the full scope of work as stipulated in Exhibit A of the Agreement with all mentioned specs.

1.8.  Bidder shall have required tools that will allow him to complete the SOW such as (but not limited to) testing tools, technical resources and equipment, and shall include a list of equipment and tools in their bid. All operators shall be experienced, trained and with recent operational experience on all equipment which they are expected to operate and maintain. Technical Resources and inventory/equipment remain current during the contract.

1.9.  Bidder shall have all required plant and machinery that will allow him to complete the SOW such as (but not limited to) excavator, compactor, cutting equipment, et-al. All operators shall be licensed, experienced, trained and with recent operational experience on all equipment which they are expected to operate and maintain. (All CV's shall be in the same, uniformal format, or shall be rejected). Bidder is required to submit relevant for proposed personnel.

 

2.1.  Bidder shall have Bahrain based facilities and infrastructure comprising of office building, workshop and staging facilities for Telecom System Maintenance which shall be within driving distance and response time shall be feasible to stay within KPI. *** Bidder shall take into consideration response time when selecting accommodation location.



كيفية المشاركة؟

  • على الراغبين في المشاركة في هذه المناقصة، ممن تتوافر فيهم الكفاءة اللازمة، شراء وثائق المناقصة إلكترونياً من خلال نظام المناقصات الإلكتروني التابع لمجلس المناقصات والمزايدات https://etendering.tenderboard.gov.bh وذلك اعتباراً من Tuesday, 01 October 2024.
  • على مقدمي العطاءات إرفاق مبلغ الضمان الابتدائي المشار إليه أعلاه أو بنسبة 1% من قيمة العطاء، أيهما أقل، وفي جميع الأحوال يجب ألا تقل قيمة الضمان الابتدائي عن 100 دينار بحريني. (باستثناء المناقصات على مظروفين)
  • للمناقصات على مظروفين، على مقدمي العطاءات إرفاق مبلغ الضمان الابتدائي المشار إليه أعلاه.
  • يتم تقديم الضمان الابتدائي على شكل شيك مصدق أو خطاب ضمان بنكي أو بوليصة تأمين من إحدى المؤسسات المالية المحلية أو نقداً (أو حسب ما هو منصوص عليه في وثائق المناقصة) على ان يكون ساري المفعول طوال المدة المنصوص عليها أعلاه.
  • مكان إيداع العطاءات: في المكان المحدد في وثائق المناقصة.
  • تخضع هذه المناقصة لأحكام المرسوم بقانون رقم (36) لسنة 2002 بشأن تنظيم المناقصات والمزايدات والمشتريات والمبيعات الحكومية، وتعديلاته، ولائحته التنفيذية الصادرة بالمرسوم رقم (37) لسنة 2002.
  • كما يجب مراعاة الشروط التالية:
    • أن ترفق نسخة صالحة السريان من شهادة السجل التجاري على أن تكون مشتملة على نشاط موضوع المناقصة ضمن أنشطتها.
    • أن ترفق نسخة صالحة السريان من شهادة صادرة من وزارة العمل لإثبات نسبة البحرنة
  • يعتبر هذا الإعلان مكملاً لوثائق المناقصة وفي حال وجود أي اختلاف ما بين الإعلان ووثائق المناقصة، فيجب الاعتداد بما جاء في وثائق المناقصة.
  • تعطى المؤسسات بالغة الصغر والصغيرة والمتوسطة أفضليه بنسبة 10% في مرحلة التقييم المالي، على أن تقدم هذه المؤسسات ضمن عطاءاتها المقدمة للمناقصة (شهادة تصنيف المؤسسات الصغيرة والمتوسطة) الصادرة من وزارة الصناعة والتجارة والسياحة، والتي يمكن الحصول عليها باستخدام الرابط: https://www.moic.gov.bh/en/eServices/sme
  • يجب على الموردين غير المسجلين في نظام المناقصات الإلكتروني بمجلس المناقصات والمزايدات، التسجيل من خلال الرابط الإلكتروني أدناه، وللمساعدة يرجى التواصل مع المعنيين بمجلس المناقصات والمزايدات عبر البريد الإلكتروني helpdesk@tenderboard.gov.bh أو الاتصال على الرقم +97317566617.
  • تسجيل الموردين

الاستفسارات

للاستعلام عن تفاصيل المناقصة يرجى الاتصال على:

بابكو للاستكشاف والانتاج ذ.م.م
  17148000